OWAP w liczbach

0 %
pozytywnie zakończonych kontroli ze Specjalnych Stref Ekonomicznych
0 +
rozliczonych wynagrodzeń miesięcznie
0 %
kontroli ZUS i PIP oraz kontroli skarbowych i czynności sprawdzających przebiegło bez żadnych zastrzeżeń
0 +
stałych klientów
0
negatywnych opinii z badania biegłego rewidenta
0
sporządzonych sprawozdań finansowych
0 +
wystawionych deklaracji PIT-11 za 2022 r.
0
milionów VATu zwróconego naszym Klientom
0 +
wysłanych raportów strefowych

Dlaczego warto nam zaufać?

10 lat

doświadczenia na rynku w obsłudze różnych typów spółek, w tym spółek strefowych oraz w procesach przekształceń i likwidacji

wsparcie

firmy prawno-podatkowej i analitycznej


praktyczna wiedza

z zakresu obsługi spółek z grup kapitałowych oraz o nietypowych wymaganiach

ręka na pulsie

wszystkich zmian z zakresu podatków, rachunkowości oraz kadr i płac

Historia

[timeline-express]

Doświadczona firma księgowa

Działamy na rynku już ponad 10 lat i wspieramy spółki polskie i międzynarodowe o nietypowych wymaganiach. Na co dzień współpracujemy z firmami z Grupy OW – prawno-podatkową i analityczną, dzięki czemu możemy obsługiwać złożone projekty.

W portfelu klientów OW Accounting & Payroll znajdują się m.in. spółki korzystające z dotacji, zwolnień podatkowych (ulga B+R, IP Box ), działające na podstawie wydanych zezwoleń strefowych, w trakcie procesów przekształceń i restrukturyzacji, spółki z grup kapitałowych wymagających dostosowania się do wewnętrznej polityki rachunkowej i raportowej, spółki wymagające obsługi księgowej na własnych programach, w trakcie fazy inwestycji aż do momentu otwarcia własnego działu księgowego czy HR.

Dzięki szerokiemu doświadczeniu, oprócz usług kadrowo-księgowych, świadczymy usługi doradcze, pomagając klientom przy sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych, projektując systemy rachunkowe pod specyfikę i potrzeby danej spółki. Na bieżąco wspieramy klientów w rozwiązywaniu problemów księgowych i kadrowych.

Zespół

Zespół OWAP to grupa kilkudziesięciu specjalistów świadczących usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe. Trzon zespołu stanowią:

Tomasz Gałka

Prezes Zarządu, Doradca podatkowy

Doradca podatkowy z ponad piętnastoletnim doświadczeniem zawodowym. Partner Olesiński i Wspólnicy. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z korzystaniem ze zwolnień w specjalnych strefach ekonomicznych, podatkowych aspektach restrukturyzacji oraz zagadnieniach międzynarodowego prawa podatkowego.

Posiada doświadczenie w prowadzeniu takich projektów jak przekształcenia i połączenia spółek, planowanie podatkowe zbycia przedsiębiorstw oraz istotnych aktywów, audyty podatkowe oraz przeglądy typu due dilligence. Reprezentuje klientów w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi.

Publikuje na łamach Rzeczypospolitej i Dziennika Gazeta Prawna. Biegle włada językiem niemieckim i angielskim.

Sylwia Piechna

Dyrektor Zarządzająca

Sylwia posiada kilkunastoletnie doświadczenie w finansach, księgowości, audycie oraz zarządzaniu zgodnością (compliance) – zdobyte w międzynarodowych korporacjach w Polsce i za granicą.

Pracując w PwC w Holandii i Wielkiej Brytanii przygotowywała i prowadziła audyty sprawozdań finansowych firm międzynarodowych, raportujących zgodnie ze standardami IFRS i US GAAP.

W ramach swojej ośmioletniej pracy w centrum usług wspólnych HP we Wrocławiu kierowała zespołem księgowych przygotowujących zamknięcia miesiąca, analizy kont oraz bilansu dla spółek z regionu EMEA. Następnie jako Senior Manager audytu wewnętrznego prowadziła analizę i ocenę ryzyka, audyty operacyjne oraz ocenę kontroli wewnętrznych zgodnie z ustawą Sarbanes-Oxley (SOX).

Uczestniczyła w wielu projektach – między innymi dotyczących standaryzacji procesu przygotowywania sprawozdań finansowych oraz wdrożenia nowego systemu ERP.

Jej doświadczenie obejmuje także wprowadzenie systemu zarządzania zgodnością w międzynarodowej firmie z siedzibą w Hiszpanii, przygotowanie głównych polityk compliance oraz wdrożenie wymaganych procesów.

Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Bankowość i finanse.

Ukończyła również studia ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Biegle włada językiem angielskim oraz w stopniu zaawansowanym językiem hiszpańskim.

Agnieszka Kulak

HR Administration & Payroll Manager

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego ze specjalizacją filologia germańska. Posiada ośmioletnie doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej podmiotów krajowych i zagranicznych.

Od stycznia 2012 roku związana z OWAP. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów produkcyjnych oraz rozliczeniach płacowych cudzoziemców. Autorka artykułów do prasy branżowej poświęconych problemom z zakresu rozliczeń pracowniczych.

Biegle włada językiem niemieckim oraz stale podnosi znajomość języka angielskiego.

Agata Zięba

Accounting Manager

 

Agata posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży finansowej, z OWAP związana od 2016 roku.

Specjalizuje się w obsłudze inwestycji greenfieldowych, rachunkowości środków trwałych oraz rozliczaniu pomocy publicznej. Wspiera klientów przy wdrażaniu oprogramowania, tworzeniu procesów oraz wewnętrznych działów księgowych. Wraz z zespołem obsługuje podmioty z branży produkcyjnej, handlowej oraz IT, głównie z kapitałem zagranicznym.

Posiada szerokie doświadczenie w zakresie współpracy z firmami audytorskimi, obsługi kontroli skarbowych oraz rozliczeń spółek działających w ramach Specjalnych Stref Ekonomicznych.

Interesują ją zagadnienia kontrolingowe.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z tytułem magistra finansów i rachunkowości, o specjalizacji rachunkowość międzynarodowa (akredytacja ACCA).  Ukończyła liczne szkolenia min. kurs na doradcę podatkowego, specjalistę ds. kontrolingu, analityka finansowego.

Biegle włada językiem angielskim.

Dominika Grela

Accounting Manager

Specjalizuje się w obsłudze średnich przedsiębiorstw z kapitałem międzynarodowym. W swojej codziennej pracy zajmuje się głównie obsługą podmiotów z branży produkcyjnej.

Posiada doświadczenie w pracy na rzecz przedsiębiorstw działających na terenie
Specjalnych Stref Ekonomicznych. Zajmuje się organizacją procesów księgowych w inwestycjach greenfieldowych.

Doradza w zakresie kompleksowego rozliczania procesów produkcyjnych. Uczestniczyła w projektach dotyczących aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa. 

Ma bogate doświadczenie w zakresie budowania działów księgowości. Wspiera
przedsiębiorstwa we wdrażaniu systemów księgowych oraz usprawnień.

Z OWAP związana od 2017 roku, tworzy zespół księgowych dedykowany klientom niemieckojęzycznym.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Finanse i Rachunkowość o specjalności Rachunkowość i audyt.

Klientów obsługuje w języku niemieckim i angielskim.

Pracę Spółki wspiera grupa doświadczonych ekspertów w dziedzinie rachunkowości i księgowości, biegłych rewidentów, rzeczoznawców majątkowych oraz specjalistów z zakresu marketingu.

©2024 OW Accounting & Payroll

Scroll to top
Kontakt
close slider

    Administratorem danych osobowych jest OW Accounting & Payroll sp. z o.o. W zależności od łączących nas relacji administratorem może być także inna spółka z Grupy OW. Więcej informacji znajduje się tutaj.